ghuraba

“Islam itu bermula sebagai sesuatu yang dipandang ganjil. Dan ia akan kembali dipandang ganjil sebagaimana ia bermula. Maka beruntunglah orang-orang yang dipandang ganjil (kerana Islamnya mereka)” [Hadith riwayat Muslim]

Monday 17 August 2009
Setelah berbulan-bulan kita berusaha , akan tetapi takdir Allah penentu segalanya . Agenda yang dirancang untuk kita laksanakan dengan niat mendapat keberkatan Allah s.w.t terpaksa dibatalakn. H1n1 , virus yang menjadi buah mulut hampir setiap manusia dimuka bumi pada masa kini. Ujian kali ini sungguh mendebarkan , tiada siapa mampu melarikan diri , tiada siapa mampu menyembunyikan diri dan tiada siapa mampu memastikan tidak dijangkiti ..

Demi memutuskan untuk membatalkan SOP disaat-saat akhir yang ternyata mengecewakan kebanyakan orang ( especially riak muka ajah malam meting tu ) , satu meting terpaksa kami lakukan ketika di MOC . Last2 , semua sepakat untuk cancel atas dasar mengutamakan program dimasa hadapan .


SOP dalam kenangan ( aku curik dari ajah )

Teringat ketika meting terakhir SOP untuk membincangkan what's next . Ajah telah menaip dengan detail mengenai meeting itu disini .. teruskan semnagat berpasukan wahai sahabat sekalian ! ..


1 comments:

notts said...

almarhum sop...

BUKU ON9

>>TARIKH <<

About Me

My Photo
........
Seorang hamba Allah yang masih menuntut di MAN.U .. InshaAllah akan menjadi seorang pendidik anak bangsa dan akan senantiasa menjadi pejuang bersama-sama para sahabat .. Dilahirkan pada 4 November 1988 .. di Hospital Besar Aloq Setaq .. Bekas pelajar SEK.MEN.SAINS.TUANKU SYED PUTRA , Perlis .. Juga Bekas Pelajar KYUEM batch 06/08 House of TOPAZZZ..
View my complete profile

FuiYoo..

FuiYoo..
Registration info .. mari-mari

PUISI 09

PUISI 09
Mari.. isi mengisi .. lihat melihat ..

MUSCOM

I LUv ISLAM

Followers

.. ManChester..

.. HarGai MAsA..

>>cakap-cakap<<


ShoutMix chat widget